kalo nak kenal kobis....

My photo
kalo korang nak kenal, nama ku Nur Salbiah binti Abdullah. kawan-kawan panggil ABBY. asal Tapah, Perak. anak ke3 dari 6 adik beradik. dari umo 1 hari hingga umo 21 tahun aku dibesarkan n blaja kat dalam negeri Perak je. tapi bila dah dapat keje, rezeki aku kat luar negeri Perak iaitu kat Pulau Pinang, Pulau Mutiara, sekarang dah dapat pengiktirafan dunia tau, Negeri Bersejarah Dunia. bangga la jugak skit-skit. aku ada seorang "teman sehidup semati"(insyallah), seorang puteri Nur Amirah safiy & seorang putera Muhammad Afiq. itu la skit-skit cerita hidup aku setakat hari ini. kalo ade ape-ape lagi nanti aku tambah la....

Thursday, December 4, 2008

roti canai tepi jalan.

Pagi ni kawan aku budak Persona Club tu ajak makan pagi kat luar. So kami pakat-pakat pegila termasuk la sorang budak yang kena kawalan 8 jam dengan Mama Bosan or CCTV opis aku ni. mula tu dia takut-takut jugak.
Tapi bila dah sampai tempat makan tu, tak ingat dah yang dia kena punchkad masuk lepas makan. siap bertambah roti canai dia.

ni la gelagat depa kat kedai makan tu. makan tak ingat CCTV dia.....

5 comments:

IN said...

Bab makan mana ingat CCTV...lagi dia ingat CCTV lagi dia makan banyak..selera sunggu makan..

Anonymous said...

besa laa... amboi hampa... mcm laa aku sorang tambah roti... awat hampa sorang satu ka????? mampoih p kat CCTV tue.... aku x heran dh lepas nie....

IN said...

kami terang2 tambah...hang malu2 tapi mau..wakakkaka

Anonymous said...

ello aku tambah tanpa ada rs malu...

yue said...

hahaha.....nice pic..k.aby
terserlah kebuluran budak "tue"...