kalo nak kenal kobis....

My photo
kalo korang nak kenal, nama ku Nur Salbiah binti Abdullah. kawan-kawan panggil ABBY. asal Tapah, Perak. anak ke3 dari 6 adik beradik. dari umo 1 hari hingga umo 21 tahun aku dibesarkan n blaja kat dalam negeri Perak je. tapi bila dah dapat keje, rezeki aku kat luar negeri Perak iaitu kat Pulau Pinang, Pulau Mutiara, sekarang dah dapat pengiktirafan dunia tau, Negeri Bersejarah Dunia. bangga la jugak skit-skit. aku ada seorang "teman sehidup semati"(insyallah), seorang puteri Nur Amirah safiy & seorang putera Muhammad Afiq. itu la skit-skit cerita hidup aku setakat hari ini. kalo ade ape-ape lagi nanti aku tambah la....

Friday, September 3, 2010

Selamat Bertugas di Tempat Baru

Syarifah Aishah binti Syed Mahdzar : -

Kak Pah dah bersara. sekarang menetap di Alor Setar, Kedah.


Suriada binti Salleh :- Tahniah diatas kenaikan pangkat dan bertukar ke Pejabat Daerah & Tanah, Daerah Barat Daya, Pulau Pinang.


Sazlina Goh binti Abdullah :-
Tahniah kerana dapat bertukar mengikut suami ke JKR Hulu Langat, Selangor.

Tahniah kerana menerima kelahiran Sulung seorang PuteraMuhammad Hafiy Rayyan.


Rohayu binti Mohamad :-
Tahniah kerana menerima kelahiran Sulung seorang puteri Nur Uzma Adelia.


Tahniah kerana dapat bertukar ke JKR SPT, Pulau Pinang.



Wajah-wajah riang........
ina, nurul, su

ayu, ina, sya

ab, nurul, ayu, ida


jangan lupakan semalam.......


















No comments: